j

Lorem ipsum dolor amet, consect adipiscing elit, diam nonummy.

Follow Us

Prijavite se na naš newsletter

    Salončić postao brend

    “Salončić” postao zaštićeni brend

     

    Nakon dugih sedam godina i tri pokušaja ponosno objavljujemo da je „Salončić“ uspješno završio proces zaštite imena i službeno postao zaštićeni brend koji označava varaždinsku oazu za mnoge žene i djevojke, a sve češće i moderne muškarce. Naime, vlasnica Ilijana Petrović uspjela je u naumu da „Salončić“ priču, koju razvija godinama i u koju je uloženo zaista mnogo truda, sada i administrativno učini (samo) svojom.

    KADA počinje priča o „Salončiću“?

    Priča počinje davno u Splitu gdje sam bazu onog što danas „Salončić“ jest oblikovala i postavila na noge. 2014-e godine sam taj model preslikala na novu lokaciju u Varaždinu. Moram priznati da nije bilo lako jer sam u Varaždin, meni tada apsolutno nepoznat grad, stigla kao samohrana majka malog djeteta. Nije bilo druge nego krenuti ispočetka. Ne bi rekla iz čiste nule jer sam, uz 3000 kn u džepu, imala kvalitetno znanje i iskustvo, ali i jasnu viziju što želim ostvariti. Krenula sam samostalno, pa s 1 zaposlenicom i polako izgradila svoje mjesto u novom gradu. Od tada intenzivno radim na unaprjeđenju samog modela rada „Salončića“ i ponajprije usluga za naše klijentice i klijente. Nakon svega čvrsto vjerujem, a i sama sam dokaz, da se teškim radom, predanošću, ali prvenstveno poštivanjem sebe i onog što radiš može napraviti nešto – zaista posebno.

    Što je zapravo „Salončić“?

    „Salončić“ definitivno više nije isključivo salon za nokte. „Salončić“ je prostor, ali i vrijeme koje naše klijentice i klijenti provedu ovdje. To je više od brenda i imena na vratima, to je komunikacija, odnosi i međusobno poštovanje između vlasnika i djelatnika, ali i klijenata. Svjesni smo svojih brojnih prednosti, ali i ograničenja, te u skladu s time poslagujemo naše poslovanje. Kontinuirano učimo na greškama kojih je sa svakim iskustvom sve manje. Tako je bilo i u teškom periodu iza nas. Naime, korona je pokazala razliku između privatnika i poduzetnika, a mi smo upravo taj period iskoristili za regrupiranje, rebrendiranje, proširenje prostora, ali i spektra usluga koje nudimo. Bez većih gubitaka u broju klijenata i naravno kvaliteti usluge.

     

    Koji je recept za uspjeh „Salončića“?

    Sve u i oko „Salončića“ počiva prije svega na kvaliteti. Kvaliteti usluge, materijala i vremena koje mi kao djelatnice, ali i naši klijenti provedu ovdje. Kvaliteta nam je daleko važnija od kvantitete, a to je nešto što klijenti ponajviše cijene. U „Salončić“ je uloženo jako puno kreativnosti, ideja, energije i financija, a danas zapošljavamo 7 profesionalno obučenih djelatnica i uz njegu noktiju nudimo cijeli niz drugih usluga. Meni osobno je važno da se svaki klijent ovdje osjeća ugodno i zadovoljno, ali i da Salončić tim ponosno svako jutro dolazi na posao, da se vesele susretima i da su svjesni opcija koje im je “Salončić” u mogućnosti ponuditi, od napredovanja i dodatnih edukacija, do rada u ugodnoj i razvojnoj atmosferi.

     

    ZAŠTO BRENDIRANJE „Salončića“?

    Velik dio „Salončića“ je kontinuirano praćenje svjetskih trendova, ali i uvođenje nekih naših inovativnih procesa. Tako smo primjerice prije 6 godina uveli naplatu usluge uređenja noktiju prema dužini nokta (S, M i L), a ove godine i opciju da klijentice biraju između junior i senior djelatnica.

    Cilj je samoodrživost naših djelatnica, bez gubitka na kvaliteti. Iako tržište često loše reagira na promjene, sve što smo do sada uveli je uspješno prihvaćeno i smatramo da je to na neki način dokaz našeg liderstva na tržištu.

    Isto tako, edukacije za tehniku s gradivnim trajnim lakom, koja je u svijetu trenutno veliki hit, mi radimo već godinama

    Ponosni smo na činjenicu da smo kroz godine educirali više od 500 polaznica, a mnoge od njih su nakon edukacije na našoj „Salončić akademiji“ otvorile svoje salone i izuzetno su uspješne. I dalje smo im na raspolaganju, jer smatramo da poticanjem drugih na ispravan i kvalitetan rad širimo krug dobrih kolega i zajedno podižemo kvalitetu naše struke. Ponosni smo da se na takav način vidi trag kvalitete našeg poslovanja. Upravo zato smo došli na ideju franšiziranja „Salončića“, a brendiranje je prvi korak u tom smjeru.

    Kako vidiš budućnost Salončića?

    Nastavljamo u istom tonu. Polako i sigurno u svaki sljedeći korak. A taj sljedeći korak je serija edukacija koje smo ponovno pokrenuli u sklopu „Salončić akademije“.