j

Lorem ipsum dolor amet, consect adipiscing elit, diam nonummy.

Načini plaćanja & reklamacije

KOJI SU NAČINI PLAĆANJA?

  • Plaćanje po primitku pošiljke pouzećem

Plaćanje pouzećem se vrši u gotovini dostavljaču prilikom isporuke na navedenu adresu kupca. Ukoliko primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.

  • Internet bankarstvom

Putem emaila dobiti ćete ponudu s potrebnim podacima za uplatu koja sadrži vrijednosti robe Vaše narudžbe te broj žiro računa na koji trebate izvršiti uplatu korištenjem internet bankarstva ili putem banke, pošte, FINE .

Uplate zaprimamo na žiro račun Privredne banke d.d., IBAN:HR1423400091110805274

  • Preuzimanje u trgovini

Ako robu želite kupiti ili rezervirati putem web shopa a preuzeti u našoj poslovnici, prilikom kupnje odaberite „Osobno preuzimanje“. Robu možete preuzeti u radno vrijeme Salončića.

REKLAMACIJE I POVRATI

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15) ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.

Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na ovom LINKU.

Ako proizvod/i ima/ju bilo kakva oštećenja ili skrivene nedostatke molimo vas javite se na info@saloncic.hr. Reklamacije uobičajeno rješavamo unutar 2 – 5 radnih dana (najkasnije 30 radnih dana nakon zaprimljene reklamacije). Nakon što nam se artikl vrati u naše skladište u roku 2 – 5 dana (najkasnije 30 radnih dana) vraćamo iznos novca dogovoren putem navedenog maila.

Kupac je dužan dostaviti na mail info@saloncic.hr: 

  • Račun ili broj narudžbe iz koje reklamirate artikle.
  • Slike transportne kutije izvana.
  • Slike unutrašnjeg pakiranja i zaštite.
  • Slike polomljenih artikala.
  • Nazive polomljenih artikala i količinu.
  • Svoj IBAN

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno čl. 10. stavku 3. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 19/22), potrošači prigovor na kvalitetu naših proizvoda i usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na sljedeće načine:

1. osobno u „Salončić” na lokaciji: Ulica Ruđera Boškovića1 (1.kat), Varaždin
Pon – Čet: 08:00 – 20:00 | Petak: 08:00 – 16:00

2. poštom na adresu: „Salončić” Ulica Ruđera Boškovića1 (1.kat), Varaždin

3. elektroničkom poštom: info@saloncic.hr

Odgovor na prigovor dat će se u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana zaprimanja prigovora. U prigovoru valja navesti podatke (ime, prezime, adresu i/ili adresu elektroničke pošte) za dostavu odgovora. 

Pod imenom branda „Salončić” djeluju:

Salončić d.o.o. (OIB: 35780322172)
Beauty Institute j.d.o.o. (OIB: 15520912358)
Brow Corner j.d.o.o. (OIB: 13275347139)
Beauty Room j.d.o.o. (OIB: 61654910540)

te shodno tome, navedene pravne osobe polažu prava na gore navedene podatke za prigovor potrošača (adresa lokacije poslovne jedinice, e-mail adresa).

SLANJE LOMLJIVIH ARTIKALA

Salončić mnogo pažnje pridaje zaštiti i slanju paketa u kojima se nalazi roba koja se može oštetiti u transportu. Pakiranje štiti robu od udaraca i vibracija, no ako dođe do loma u najbržem roku ćemo poslati zamjensku robu.